top of page

 

SIA “PI” pakalpojuma līguma noteikumi fiziskām personām.


 

1.Vispārīgie noteikumi

 

1.1 SIA “PI” (Turpmāk tekstā- NEXCAR) piedāvā transportlīdzekļa nogādi uz tehnisko apskati, turpmāk - pakalpojums. 

1.2 Klients ir iepazīstināts e-pastā ar cenrādi par komisijas maksām un/vai citiem maksas pakalpojumiem.

1.3 Katram klientam tiek piešķirts klienta numurs.

1.4 Pakalpojums tiek izpildīts pamatojoties uz pareizi aizpildīta NEXCAR pakalpojuma līguma, turpmāk- Līgums, kurš tiek parakstīts ar e-parakstu un nosūtīts uz e-pastu, vai tiek nogādāts klientam un parakstīts, auto paņemšanas brīdī.

1.5 Pakalpojuma cena rēķinā tiek noteikta atbilstoši cenrādiem.

 

2.Vispārīgie maksājumu noteikumi

 

2.1 NEXCAR izraksta Klientam rēķinu par sniegtajiem pakalpojumiem, kurā ir norādītas visas pakalpojuma izmaksas, kā arī citām izmaksām, kas radušās pakalpojuma izpildes procesā. Rēķins tiek nosūtīts uz līgumā norādīto e-pastu. Puses savstarpēji vienojas kā šāds rēķins ir derīgs un atzīstams par Rēķinu bez Pušu parakstiem.

2.2 Pakalpojums tiek uzskatīts par apmaksātu, kad nauda ir ienākusi SIA “PI” kontā (LV81HABA0551061847117).

2.3 Rakstiskas pretenzijas par noreiķiniem iesniedzamas ne vēlāk kā 5(piecu) darba dienu laikā pēc Rēķina saņemšanas, kuras tiek izskatītas 15(piecpadesmit) dienu laika no tā saņemšanas dienas.

 

3.Pušu tiesības un pienākumi

 

3.1 NEXCAR apņemas nogādāt transportlīdzekli tehniskās apskates stacijā un atpakaļ pie klienta, kā ari uzraudzīt transportlīdzekli apskates laikā.

3.2 Klients apņemas pieņemt pakalpojumu saskaņa ar šī Līguma noteikumiem.

3.2.1 Klients apliecina, ka transportlīdzeklim ir derīga OCTA apdrošināšana un tas ir tehniskā kārtībā, izņemot tos defektus, kurus paredzēts novērst vai konstatēt tehniskās apskates laikā.

3.3 NEXCAR garantē drošu un kvalitatīvu transportlīdzekļa transportēšanu.

3.4.1 NEXCAR uzņemās daļēju atbildību par automašīnu, kamēr tā ir mūsu parvaldībā no brīža, kad auto tiek nodots NEXCAR pārstāvim, NEXCAR veic auto fotogrāfēšanu brīdī,kad auto tiek saņemts un brīdī kad auto tiek nodots, kā ari atzīmē acīmredzamos defektus, fotogrāfijas tiek izmantotas tikai un vienīgi strīdu risināšanai.

3.4.2 NEXCAR atlīdzina zaudējumus, kas ir izdarīti NEXCAR vainas dēļ, kamēr auto atrodas NEXCAR pārvaldībā, bet ne lielāku summu, ka 500 EUR

3.4.3 NEXCAR  neuzņemas atbildību, ja bojājumi rodas CSDD apsktes brīdī, un kamēr auto atrodas CSDD apskates teretorijā. 

3.5 NEXCAR neuzņemas nekādu juridisku vai materiālu atbildību gadījumā, ja Klients ir sniedzis nepilnīgu, nepatiesu, novecojušu, novēlotu informāciju, kā rezultātā nebija iespējama normatīviem atbilstoša, kvalitatīva darbu izpilde.

3.6 Gadījumā ja klients, kavē rēķinā noteikto apmaksas termiņu, vismaz 30(trīsdesmit) kalendārās dienas, tad Klients piekrīt savu personas datu apstrādei un nodošanai parādu piedziņas kompānijām.

3.7 Klients ar šī Līguma parakstīšanu pilnvaro SIA “NEXCAR” un tā pārstāvjus savā vārdā vadīt viņa transportlīdzekli, nogādāt to uz CSDD tehnisko apskati, pārstāvēt viņu CSDD procesā, kā arī veikt visas darbības, kas nepieciešamas tehniskās apskates izpildei. 

3.8 NEXCAR apņemas apstrādāt Klienta personas datus tikai šī Līguma izpildes nolūkos, ievērojot Vispārīgās datu aizsardzības regulas (GDPR) prasības.

3.9 Izpildītājs nesniedz remonta, diagnostikas vai defektu novēršanas pakalpojumus.

3.10. Izpildītājs nav atbildīgs par transportlīdzekļa tehnisko stāvokli, bojājumiem vai apskates neiziešanu.

3.11. Izpildītājs nav atbildīgs par atteikumu veikt tehnisko apskati, ja iemesls ir defekti, netīrs auto, iekārtu neatbilstība utt.

3.12. Izpildītājs nekompensē zaudējumus, kas radušies Klientam:

3.12.1 transportlīdzekļa atteices vai bojājuma dēļ ceļā;

3.12.2 trešo personu rīcības vai negadījumu dēļ, kas nav Izpildītāja vadītāja vaina;

3.12.3 kavēšanās, piekļuves ierobežojumu vai CSDD uzlikto sodu dēļ.

3.13 Izpildītāja atbildība aprobežojas ar tiešiem zaudējumiem, kas radušies Izpildītāja darbinieka tīšas vai rupjas nolaidības rezultātā.

 

4.Citi noteikumi 

 

4.1 Jebkādas pretenzijas pret NEXCAR var ierosināt 14 dienu laikā pēc auto atgriešanas, rakstot iesniegumu uz e-pastu, e-pasts tiek izskatīts 5 darba dienu laikā. Pēc 14 dienām NEXCAR neatbild par notikušo  

4.2 Puses tiek atbrīvotas no atbildības par daļēju vai pilnīgu saistību neizpildi, ja neizpilde notikusi pēc Līguma noslēgānas nepārvarama vara vai ārkārtēja apstākļu ietekmes rezultāta, kurus attiecīgā puse nevarēja ne paredzēt, ne novērst ne ietekmēt. Sādi apstākli ir stihiskas nelaimes, dabas katastorrfas, kara dabība, blokādē.  Par augstāk minēto apstākļu iestāšanos puse, kura atsaucas uz iepriekšminēto apstakliem, rakstiski brīdina otru pusi 10 dienu laikā no šadu apstākļu iestāšanas brīža

4.3 Puses ir atbildīgas viena otrai par šajā Līgumā un/vai tā pielikumanoteiktajām saistību izpildi saskaņā ar Latvijas Republikas normatīvajiem aktiem.

4.4 Klientam maksa par pakalpojumu ir jāsamaksā ne vēlāk, kā 5 dienas pēc rēķina saņemšanas, par katru nākamo dienu tiek piemērots sods par kavēšanu. 

4.5 Par Līgumā noteikto samaksas termiņu neievērošanu Pasūtītājs maksā Izpildītājam līgumsodu 0,25 % (nulle komats viens procents) apmērā no nesamaksātās summas par katru nokavēto maksājuma dienu, bet ne vairāk kā 50 % (desmit procenti) no parāda summas. 

4.6 Līgums stājas spēkā ar tā parakstīšanas brīdi un tas ir spēkā uz nenoteiktu laiku.

4.7 Puses vienojas, ka Līgums un tā pielikumi var tikt parakstīti ar drošu elektronisko parakstu, kas satur laika zīmogu. Gadijumā ja Līgums tiek parakstīts elektroniski, tad par Līguma abpusējas parakstīšanas datumu tiek uzskatīts pēdējā parakstītā laika zīmoga datums.

4.8 Katra puse ir tiesīga vienpusējā kārtā izbeigt šī līguma darbību, ja par to otrai Pusei ir paziņots rakstiskti vismaz 15(piecpadesmit) dienas pirms Līguma darbības izbeigšanas datuma, pie tam Klients ir tiesīgs izbeigt šo Līgumu vienpusējā kārtā tikai gadījumā ja ir nokārtojis pilnā apmērā visas savas saistības ar NEXCAR kuras izriet no šī Līguma.

4.9 NEXCAR ir tiesības veikt izmaiņas Līguma noteikumos, informējot klientu par tām rakstiski e-pastā, vismaz 30(trīsdesmit) dienas pirms tam, kad minētie labojumi stājas spēkā. Ja, Klients, nepaziņojot par izmaiņu noraidīšanu, turpina lietot pakalpojumus, uzskatāms, ka Klients ir pieņēmis Līguma izmaiņas. Ja Klients noraida minētās izmaiņas, NEXCAR  tiesības vienpusējā kārtā izbeigt šo Līgumu.

4.10 Risinot jautājumus, kas nav atrunāti šajā Līgumā un par to risinājumu nevarot vienoties savstarpēji, Puses vadīsies pēc Latvijas Republikas likumiem.

4.11 Jebkurš strīds, domstarpība vai prasība, kas izriet no šī Līguma, kas skar to vai tā pārkāpšanu, izbeigšanu vai spēkā neesamību, risina sarunu ceļā. Ja radušos strīdus nav iespējams atrisināt sarunu ceļā tiks galīgi izšķirts Latvijas Republikas tiesā.

4.12 Jebkuri Līguma grozījumi un/vai papildinājumi stājas spēkā pēc tam, kad tie ir noslēgti rakstveidā un tos ir parakstījušas abas Līguma puses.

4.13 NEXCAR un Klients ar saviem parakstiem apliecina, ka ir iepazinušies ar visiem Līguma noteikumiem, atzīstot tos par savstarpēji izdevīgiem, taisnīgiem un pamatotiem.

4.14 Līgums ir sagatavots divos identiskos eksemplāros, viens eksemplārs Klientam, viens NEXCAR. Abiem Līguma eksemplāriem ir vienāds juridiskais spēks

bottom of page